Saturday, March 10, 2007

BU BLOĞA DARBE YAPIYORUM:)


Kardeşçik, korkma kötü bişey yapmayacam biraz yağmalayıp çıkacam:))
Ama sen istedin bunu.İnsan biraz bakar buraya, az ilgilenir, bişeyler yazar, çizer.Yok, hiç bana benzememişsin sen:)
Bak yazarım dedim sana yazıyorum.Sana burdan da sesleniyorum.Bir daha bana şarkı indir deme.Ne duyduysan istiyorsan, ne dinlediysen bana bul diyorsun, insaf artık, mp3 programına döndürdün beni :)
Google ye, sor sor nereye kadar yani.Bir gün bıkacak bizden almayacak bizi bidaha, bilgi dünyasına.Az gitte hal-hatır sor.Nasılsın google de, ne yersin ne içersin de, biraz nezaket göster.
Oh be döktüm içimi rahatladım:)
Selmacım, yinede ne olursa olsun ben senin ablanım.Ben yardım etmeyecem de kim yardım edecek.Çikolatalarımı da aldın ama neyse feda olsun.Havanın bu güzelliğine hatır edip bişey demiyorum sana.
Hadi görüşmek üzere.Özle beni:))

5 comments:

selma said...

diyeceğini dedin zaten daha ne diyecen.yağmaladın bloğumu ama ben eklemeyi düşünüyodum yazı zaten.araştırma içindeydim.daha kafama göre bişe bulamadım ondan ekleyemedim.insan biraz sabreder.mp3 konusuna gelince ne içindir gogle işi ne bulacak tabi.herkesin görevi var onunda.tabi seninde görevin bunları bulup indirmek ve bana yollamak.seni bu kutsal görevin baş kumandanı olarak atadım ve artık seninde resmi bir işin oldu benim sayemde.yat kalk bana dua et .emi abla.hadi canım .görüşmek üzere.bir daha benim bloğuma benden izinsiz bişe ekleme .sen yazarsın bilmiyormusun telif hakkı diye bişe var.benim bloğunda telif hakkı var.veririm mahkemelere süründürürüm seni.yazık değilmi bu genç yaşta sana.anlaşıldı sanırım.bunları yazdımda işin garip tarafı ekleyebilecekmiyim acaba.oda var.hadi gazam mübarek olsun.

suveyda said...

tabi canım eminim eklemeyi düşünüyordun.
ben gelmeseydim paslanacaktı buralar.bu vesileyle sende dersini almış az bakarsın buralara.daha ne kadar sabredeyim.bir tarihlere bak istersen.
utanmalısın kendinden.
Allah'tan benim gibi olgun ablan var da ,gereğini yapıyor.yanmıştın yoksa.ne ablalar var millette.
şarkı işini unut.burdan bakış fırlatamıyorum ama nasıl olssa yüzyüze gelecez.en fazla akşama.o zaman daha bir güzel cevap veririm sana.
bilmem anlatabildimmi cicim:)

eklendi eklendi korkma.çizer hanım seni

suveyda said...

ama aklıma takılmıyor değil hani.
geçende gültenin dediği.
sahi yaşlanınca nasıl olacak.
gözlerimde çöker o zaman.
çok zor olacak ama buldum ben çaresini.
botoks yaparız:)

İbn-i Sina said...

süveydanın ordusundan da korkulur he :)
kolay gelsin selma :)

Gönül Pınarı said...

Valla sizi kıskanıyorum kızlar, bu ne muhabbet, ne dayanışma, böyle. Sizin didişmeniz bile muhabbet kokuyor.

Kırkbir kere maşallah. Allah herkese Suveyda gibi bir abla ve Suveyda gibilere de Selma gibi kardeş nasip etsin.

Bu arada yapılan darbelere de alışık olmak lazım. Yaşı genç olanlar belki yadırgar ama, bu ülkenin insanları depremlerle yaşamaya alışkın olduğu gibi darbelerle yaşamaya da alışkındır. Onun için her on yılda bir darbe olmazsa gözümüz yolda kalır. ÖZellikle aydınlarımız, " nerde kaldı şu bizim darbeciler" diye dört gözle beklerler.

Onları alkışlarla karşılayıp yaşlı gözlerle uğurlarken, "bizi unutmayın" diye de hasretle yeni darbelerin yolunu gözlerler.
Selma sen de darbeci bir ablam var diye ne kadar övünsen az yani....